Läsalot och lotteri

Årets Fall Into Fantasy var inte ett självklart val för mig pga många olika orsaker men jag är så glad att jag valde att göra den ändå! Ni var många deltagare, både såna som varit med sen första året och också många nya. Instagram fylldes med bokmysbilder, vilket är det bästa med läsaloter om ni frågar mig.

För mig gick det väl ungefär som jag hade trott. Inte jättebra men ändå tillräckligt bra för att jag skulle få mersmak. Jag läste ut alla tre seriealbum (Giant Days vol 1-3) och påbörjade Sally Greens The Demon World. Jag njöt av läsningen för första gången på ett halvår vilket nästan gör mig lite känslosam, har saknat det så mycket. Visst, fortfarande vandrar tankarna lite när jag tar fram en bok men jag tillåter mig själv att läsa långsamt och bara nåt enstaka kapitel åt gången, vill inte skrämma iväg mig själv. 

Så till mitt löfte om att lotta ut ett litet pris bland alla deltagare. Jag har ett litet bokligt paket som jag vill ge bort och eftersom jag inte ville göra läsaloten till en tävling tänkte jag att ett lotteri passade bättre.



Jag körde alltså en lottdragning av alla deltagare och vinnaren blev Sofies bokblogg. Stort grattis! Du kan skicka din adress åt mig på instagram eller till min email lizahotta@hotmail.com så skickar jag vinsten åt dig under nästa vecka. 

Tack till alla som deltog i läsaloten, kanske ses vi igen nästa höst!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek