En optimists TBR

Jag måste vara ärlig och säga att jag inte har läst nåt sen sen i maj pga allt som hänt i sommar. Så nu när jag äntligen börjar få läslusten tillbaka vill jag läsa allt och därför blev min TBR för Fall Into Fantasy väldigt optimistisk. Målet är först och främst att påbörja en bok så pass långt att jag fastnar. Seriealbumen borde jag ju få läst iallafall och några av novellerna i 1873 men hoppas komma en bit i någon av de översta böckerna också. 


De här utmaningarna är de som jag kan pricka av med två av böckerna. 

1873
- Läs en bok med ett omslag i färgskalan gul-orange-röd
- Läs en bok som utspelar sig innan 2000-talet

The Demon World av Sally Green
- Läs en bok av en favoritförfattare
- Läs en bok som utspelar sig i en annan värld

Jättekul att ni är flera som är med och det finns redan några bilder på instagram med #fallintofantasy2019 så in och kika där de som är intresserade. Happy reading!

Kommentarer

  1. Hoppas du kommer in riktigt ordentligt i någon av böckerna! Sådär härligt mycket så man verkligen inte vill släppa boken!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek