Veckans bokbloggsfråga - välkomnar blogghösten



Är det kanske fler än jag som ser hösten som en nystart? Vad har du för planer för hösten när det gäller bokbloggandet? Har du kanske hittat några nya spännande utmaningar att vara med på? Eller har du kanske planerat in några roliga tävlingar, temaspecialer eller nya bloggrutiner inför hösten?

Absolut! Sommaren har varit så himla dålig när det kommer till bloggandet och läsandet då nu i höst är jag verkligen taggad att komma tillbaka till rutinerna. Jag skulle gärna vara med på olika läsalots under hösten och jag ska även ordna en egen om några veckor. En läsalot som jag också hade ifjol och som jag själv gillade väldigt mycket.

Förutom det har jag massor med bra böcker i hyllan som jag ska läsa. Tror verkligen det kommer bli en toppenhöst !

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek