Läser just nu


Hur många kapitel har du läst ur boken? 
3 kapitel, 40 sidor. 

Vad var den första meningen i boken? 
''Ursäkta?'' upprepar hon. 

Vad var den sista meningen du läste i boken? 
"Sedan stoppar jag in det i spelaren, med B-sidan uppåt, och stänger plastluckan." 

Hur tycker du att boken verkar? 
Jag har längtat så länge efter att få läsa den här så troligen har jag allt för höga förväntningar men än så länge verkar den bra. Väldigt annorlunda, men på ett bra sätt. Ser fram emot att läsa vidare. 

Vilken händelse är din favorit än så länge?
Hannah har en dröm om hennes första kyss som innehåller megafötter, minifötter och hoppande träd. Det är så konstigt och roligt och jag känner helt igen mig i känslan då man ska någonstans men inget går som man vill. Såna drömmar är de värsta. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen