Semesterläsning

Har just beställt en resa till Spanien tillsammans med min familj och pojkvän. Vi åker om en månad. En av de första tankarna var ju såklart: vad ska jag läsa under denna underbara vecka ? 

Jag behöver en lättläst, glad, romantisk och stundvis rolig bok. det finns en hel del av såna i min hylla. men en som jag tänkt att läsa ett tag nu är Nicholas Sparks The Best of Me. den kommer nog passa perfekt.

Sen kommer jag nog ta med mig kindlen också om jag plötsligt känner för något annat. Har dessutom Maze Runner på kindlen också som jag inte läst ännu så för säkerhetsskull får nog den komma med.


Bilden är från mitt happy place, Koh Chang, Thailand. Där läste jag Dan Browns Änglar och Demoner som absolut är en av mina favoritböcker. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek