#29 Bok jag läst flest gånger - ERROR

Måste faktiskt erkänna att jag inte läst en endaste bok fler än en gång. Sån jag sagt många gånger läser jag väldigt långsamt. Så eftersom det tar ca 1 månad för mig att läsa en bok är det inte ofta jag känner att jag vill lägga en till månad på samma bok, hur bra den än är.

En bok som jag skulle kunna läsa flera gånger dock är The Fault in Our Stars, för den var SÅ bra och den tog mig endast 5 dagar. 

Men för att svara på frågan: Den bok jag läst flest gånger är.. varje bok jag nånsin läst, antar jag ? 


Kommentarer

  1. The Fault in Our Stars hade jag också kunnat läsa igen, den är ju så himla bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa det känns som en klyscha varje gång jag skryter på den men den är verkligen värd varje fint ord den får :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek