Pinky Promise

Jag har så himla mycket jag skriva nu när jag äntligen börjar få blogglusten tillbaka. Eller lusten har alltid funnits där men tiden har jag varit tvungen att leta noga efter.

Här är nu en hel hög med inlägg jag lovar att ni ska få läsa inom de närmsta dagarna. 

- Recension av The Perks of Being a Wallflower 
- Recension av The Rest of Us Just Live Here  
- Mina största Must Buys just nu
- Hypade böcker jag inte har läst (creds åt Elin som inspirerat. Också Nelly har gjort ett sånt inlägg)
- En nyfunnen favorithemsida (bokrelaterad såklart)
- Bildbomb på mysiga läshörnor 
- Böcker jag skulle vilja läsa för första gången igen

Så allt detta ska jag fixa ihop åt er bara för att jag saknar er och bloggandet så mycket. 


Kommentarer

  1. Åh, vad roligt! Ser fram emot allihop. :) Väldigt sugen på att läsa The Rest of Us Just Live Here snart.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kul, hoppas jag inte gör dig besviken hehe :D The rest of us gillade jag väldigt mycket ! kram på dig :)

      Radera
  2. Åh ska bli spännande att se vilka hypade böcker du inte läst!

    Älskar bilden också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli roligt att göra inlägget också! :D Googla Duane Bryers så hittar du en hel hög me bilder på den charmiga Hilda :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek