Om allt annat än Nobelpriset

Min 30 dagars 'book a day' utmaning är slut (har det redan gått en månad?!) så nu söker jag ny inspiration till att blogga. Det har varit så lätt att skriva varje dag då man haft nåt konkret att komma med. Var söker du inspiration till att skriva ? 

Läser just nu Gone av Michael Grant. Boken är spännande och visst är jag nyfiken på vad som kommer hända. Men oj vad jag stör mig på att jag läser boken på svenska. Översättningen är mycket konstig i mitt exemplar. Läser nog resten av serien på engelska om jag kommer mig så långt.

Nu just skulle jag hellre läsa min andra 3på3 bok, Welcome to Promise City, som är på väg hem till mig på posten. väntade allt för länge innan jag beställde den, får se vad det gör åt hela utmaningens genomförande. 

Har två inlägg planerat under helgen, där jag presenterar riktiga gamla klassiker jag skulle vilja läsa och klassiker jag inte alls är intresserade av. Tänkte också att jag nån dag skulle berätta vad vi läser hemma hos mig. Jag, mamma och pappa konstaterade nämligen en dag att vi läser totalt olika genrer


avslutar detta osammanhängande blogginlägg med en lika osammanhängande bild från i våras. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek