Tar mysfaktorn till en ny nivå

de va int bara böcker som gladde mitt mysiga hjärta på julafton i år. fick dessutom två prylar som hjälper mig styra i princip allting i mitt rum från sängen. perfekt för lilla jag som int så gärna stiger upp ur min säng för något mindre viktigt än en brand när jag väl har bäddat ner mig.

första prylen är en LG Ipod Dock. alltså på mitt språk; högtalare till Ipod/Ipad/Iphone + bluetooth + radio + usb o ja sånt ni vet. och den styrs då med en liten fjärrkontroll. den andra är ett system som gör det möjligt för mig att tända och släcka rummets alla lampor (enskilt eller alla) med en annan, lika liten fjärrkontroll.

alltså: så länge det inte brinner får jag ligga hela dagen i min borg av kuddar, filtar och täcke och ha det hur högljutt, tyst, ljust eller mörkt jag vill. perfektion. tack till pojkvän och ''svärfar''.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen