Chapter ten

För exakt 10 år sen skrev jag mitt första inlägg här. Hade nog aldrig kunnat föreställa mig vad bloggen skulle komma att betyda för mig i framtiden. Alla fina relationer, diskussioner och läsupplevelser den skulle ge mig. 

Idag känner jag stolthet, lycka och tacksamhet. Stolthet över det jag har byggt, det här lilla hörnet som är bara mitt. Lycka över att jag fortfarande tycker det är så himla roligt att hålla på med det här (även om kanalerna ändrat). Och störst av allt är tacksamheten. Jag är tacksam för att ni peppar, hejjar och inspirerar mig varje dag. Tacksam för att ni förgyllt de senaste 10 åren av mitt liv. Ni som läser, gillar, kommenterar och diskuterar. TACK.

Orkar vi 10 till?



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen