Läs dina favoriter TBR

Imorgon börjar Läs dina favoriter som är en 10 dagar lång läsalot och självklart är jag med. Läsaloten ordnas av @mellsageek och @systrarnabocker på instagram. 

Under de här dagarna tänkte jag läsa följande böcker som jag fått att passa in på några av utmaningarna tjejerna har fixat. 



Läs din favoritgenre
Glasvaggan
Läs en bok med din favoritfärg på omslaget 
Närmare kommer vi inte (för att jag fått dille på ljusrosa de senaste veckorna när det kommer till inredningen hemma. Annars är min favoritfärg gul men hittade inte en enda bok jag var sugen på med ens lite gult på)
Läs en bok med ett omslag du älskar
Ganska nära sanningen
Läs en bok av en favoritförfattare 
Anna Ahlund är absolut en storfavorit när det kommer till ungdomsböcker, och som person också vad jag nu fått uppleva över instagram. 
Läs en bok du längtat efter
Monster i terapi
Läs en bok som innehåller något du älskar
Stromsystern av Lucinda Riley (lyssnar på som ljudbok så inte med på bilden) innehåller resande och musik.
Läs en bok du har hört mycket gott om 
Närmare kommer vi inte

Alltid kul med läsalot så ser verkligen fram emot de kommande dagarna. Är fortfarande deltidspermitterad så hoppas på många lästimmar. Önskar er en riktigt trevlig helg och hoppas att ni alla får vara friska, sköt om er!

Kommentarer

  1. Åh både Närmare kommer vi inte och Den sommaren är jättebra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kul att höra! Mitt bibliotek har knappt några seriealbum alls så blev jätteglad när jag såg att de här två fanns :D

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek