Sally Green skriver nytt !

Jag ska försöka skriva det här inlägget utan onödigt många utropstecken och versaler.

Min absoluta favoritbokserie of all time är Half Bad. Jag älskade trilogin så himla mycket och när jag läste ut sista delen var jag helt tom. I hjärtat, i hjärnan och i själen. Att Green sen skrev två korthistorier hjälpte mig komma över mitt krossade hjärta lite grann men jag är redan riktigt rugen på att läsa om hela serien. Och jag läser aldrig om böcker. Okej det var den kärleksförklaringen.

Googlade runt lite idag för att se om mina favoritförfattare har nåt nytt på gång och då hittade jag det här på hennes goodreadsprofil.



Första delen i The Smoke Thieves kommer alltså våren 2018 och jag önskar att jag kunde spola fram tiden till just den dagen. (Ja, även om det betyder att jag skulle spola över mitt bröllop i augusti.)

P.s. Jag träffade även Sally på ett bokbloggarmingel under bokmässan -15 och hon var underbar. Synd dock att jag fick världens brainfreeze och knappt fick ut tre ord åt henne.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek