Läser just nu om symboler, gåtor och hemliga brödraskap



Hur många kapitel har du läst ur boken? 
I skrivande stund 2 stackars kapitel Vad var den första meningen i boken?

Hemligheten är hur man dör.
Vad var den sista meningen du läste i boken?
Till och med från luften strålade Washington en närmast magisk kraft.

Hur tycker du att boken verkar? 
Har ju som sagt inte läst mycket mer än prologen så svårt att säga men jag är väldigt, väldigt sugen på att läsa nåt av Brown igen ! Och det började trots allt riktigt lovande.

Vilken händelse är din favorit än så länge? 
Ingen speciell händelse direkt men jag blev påmind om hur mycket jag gillar Browns beskrivningar om omgivningen (vanligtvis somnar jag av såna). Mest när det är inomhus av någon anledning. Det är så himla snyggt ! Så när han beskriver den hemlighetsfulla salen i allra första kapitlet njuter jag av läsningen till max.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek