Söndagsfunderingar och bloggplaner

Den kommande veckan är det dags för sommarens höjdpunkt Jakobsdagar som arrangeras i min hemstad varje sommar i en veckas tid. Detta betyder för mig massvis med jobb och på min lediga tid lite stadshäng. Men jag har också några inlägg planerade som jag ska publicera under veckan. Det kommer komma upp en bokrecension, ett läser just nu inlägg och ett inlägg där böcker kopplas ihop med filmer. Mer om det senare.

Och självklart kommer jag också läsa era bloggar och följa allt som händer på instagram, för det kan jag nog inte hålla mig ifrån även om jag har mycket att göra.

Hoppas ni alla får en trevlig vecka och härligt sommarväder !


Kommentarer

  1. Jag har varit helt off från både böcker, bloggvärlden och alltihopa sen Chris ryckte in till armén.. Nu måste jag skärpa till mig lite! :) ska skriva brev åt dig real soon :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa vi saknar ju dig! Jag vet hur det är med milin, det vänder lite upp och ner på vardagen här hemma också. Ingen panik ^^

      Radera
  2. Taggat dig i en taaaag <3 http://snowglitter.blogg.se/2015/july/har-du-last-tag.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh tack va roligt ! ska fixa ihop den under veckan :D

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek