Wildest Dreams Box

Jag har länge velat beställa någon slags bokbox men de jag vill ha är så hemskt dyra att få till Finland. Så när jag hittade Wildest Dreams Box som är dubbelt billigare än alla andra var jag tvungen att prova. Boxen passar också mig bättre än de andra jag kollat på då jag inte vill ha så mycket prylar som lämnar i hyllan.

I de här boxarna får man varje månad en bok, te och en badprodukt. Oftast finns det också nåt godis eller bokmärke eller något annat smått som passar till månadens tema och till boken.

Aprilboxens tema var myter och legender och här är vad den innehöll. Jag älskar fantasy men läser det allt för sällan, så det var kul att månadens bok blev Music and Malice in Hurricane Town som jag annars inte hade köpt själv. Badbomben är helt otroligt fin, formad som en dödskalle och luktar amazing. Throne of Glass te, krokodilgodisar (uppätna) och ett brev från huvudpersonen i boken fanns också med. Och sen har vi de två extragrejerna som jag gillade så mycket. Det är klistermärken med Fantastic Beasts-motiv och en Mulanprint med texten The legends are true.


Älskade den här boxen och ser fram emot nästa månad för det här var ju så himla kul! Som ett stort plus för mig är att tjejen som driver företaget är världens härligaste. Hon älskar musikaler och disney och så mycket annat som jag också älskar. Rekommenderar mina fellow musikalnördar att följa henne på youtube där hon heter No Safer Place.

Kommentarer

  1. Åh, bokboxar är beroendeframkallande! :) Jag har köpt FairyLoot ett tag nu och ja, det är dyrt med frakten, men ack så roligt att öppna. :) Som ett jättestort Kinderägg. Kanske tröttnar jag så småningom, men just nu är det roligt. Och de böcker jag läst hittills från boxarna har varit bra också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. FairyLoot är ju drömboxen! Kanske jag nån dag unnar mig den :D det är verkligen svårt att sluta när man väl har börjat för man tror ju lite att "nästa box kommer säkert vara ÄNNU bättre" :D

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek