#readhardathon TBR

Nåt av det roligaste med läsaloter är ju att plocka ihop en TBR-hög. Den här gången blev det tre böcker som jag har valt med hjälp av utmaningarna jag listade här

Böckerna jag vill läsa är Kometen kommer av Tove Jansson (en bok jag skjutit upp allt för länge), The Smoke Thieves av Sally Green (en bok av en favoritförfattare) och I'll Give You The Sun av Jandy Nelson (en somrig bok, en bok där skolan har en märkbar roll). Alla tre är påbörjade men jag har inte kommit särskilt långt i någon av dem. Det är tre böcker jag vill ha läst under 2018. 

Kul att ni är så många som deltar även om det kom snabbt på! Hoppas vi alla får en bra läsvecka.


Kommentarer

  1. Jag lägger in ett inlägg på bloggen om det på måndag och fixar ihop en bild på TBR i morgon när jag kommit hem från Kiruna igen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska hålla utkik :) hoppas du har haft det bra i kiruna, det har sett så fint ut på dina bilder :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek