Läs Children of Blood and Bone med oss

Tidigare i år läste jag To Kill a Mockingbird tillsammans med Nelly och några andra bokbloggare. Det var jätteroligt, så när Nelly nu drog igång en ny readalong ville jag absolut vara med. Denna gång läser vi Children of Blood and Bone av Tomi Adayemi.

Här är schemat vi kommer följa under den kommande månaden. Läs mer här för att själv delta.

Kap 1-16  lördagen den 8 september
Kap 17-38 lördagen den 15 september
Kap 39-62 lördagen den 22 september
Kap 63-epilogen lördagen den 29 september


Kommentarer

  1. Hej. Tyvärr ställer jag in Read-a-longen. Har försökt att påbörja boken, men känner att det blir för stressigt. Fullt upp på jobbet och vill inte döda min läslust med en bok jag bara inte kommer in i. Nu stressar läsningen mig bara och då är det inget kul.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek