Kickar igång sommarläsningen

Sommaren är äntligen här efter en lång vinter och jag har sett fram emot sommarläsningen så länge. Förra sommaren läste jag knappt nåt alls och därför siktar jag på revanch iår. 



Nelly ordnar en läsalot de följande två veckorna och jag tänkte det kunde vara roligt att delta för att inviga sommarläsningssäsongen. Idag presenterar jag min TBR och mina mål. 

Temat är att läsa böcker med övernaturliga inslag så efter det temat har jag valt att läsa del 2 och 3 om Hinsides. De är recensionsexemplar som fått vänta lite väl länge. Sen vill jag också läsa Saga vol. 5 och 6. Mitt huvudsakliga mål är att njuta av terassläsning och att välja böckerna över tvserierna. Men om jag ska sätta ett mer konkret mål så vill jag läsa ut minst 3 av de här titlarna. 

Kommentarer

  1. Har läst först boken om Hinsides och funderar på om jag ska läsa andra eller inte. Ska bli kul att se vad du tycker om den! Visste inte ens att det fanns en tredje del... Lycka till med läsningen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var också lite osäker på om jag ville fortsätta serien men tänkte att jag ska försöka med andra boken och se hur det känns. Hittills gillar jag den :)

      Radera
  2. Böckerna om Hinsides är så bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var lite kluven till första boken men tycker att andra delen har börjat riktigt bra ! :D

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek