Prioriterar barnböcker i maj

Såg detta på Sandras blogg Snowglitter för nån vecka sen och jag kommer absolut att hänga på. Ska bli så roligt ! 


Det hela går alltså ut på att läsa barn- och ungdomsböcker i Maj-månad och det är väl bara för mysigt nostalgiskt. För en månad sen grävde mina föräldrar fram alla gamla barnböcker som vi läst när jag och mina bröder var små. Där fanns så många barnböcker som jag inte sett på flera år men som jag fortfarande kan utantill. Såna böcker kommer jag prioritera i maj. Sen kommer jag såklart också läsa The Land of Stories som jag har på gång. 

Jag kommer alltså satsa på barnböcker och här är några exempel på vad jag vill läsa under de här veckorna.


Kommentarer

  1. Oj vad roligt att du hakar på!! :)) Jag håller på med "När vi möttes" av Anna Todd, som är relativt tjock men genast efter det ska jag börja med den gulliga läsningen ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättekul att du tog upp det här också! :) åh det kommer bli så mysigt :D

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek