Vårstädning - en boktagg i videoformat

Som en del av min månadsutmaning för mars ville jag göra en boktagg. Den enklare och bekvämare utvägen skulle ha varit att bara skriva ett vanligt inlägg men eftersom jag i år vill utmana mig själv mera som bloggare så gjorde jag en video.


Originalet har jag hittat här men om ni vill använda de översatta och smått ändrade frågorna kommer de här också.

1. Svårigheten att påbörja städningen - En bok/serie jag skjutit upp p.g.a dess längd
2. Städa ur garderoben - En bok/serie jag vill göra mig av mig
3. Öppet fönster och frisk luft - En uppfriskande bok
4. Nytvättade lakan - En bok jag skulle vilja skriva om en scen i
5. Rensa bort onödiga småprylar - En bok som jag ångrar att jag satt tid på
6. Torka bort det sista dammet - En bok/serie med ett tillfredsställande slut
7. Göra i ordning utemöblerna - En bok jag ser fram emot att läsa i vår

Kommentarer

  1. Ja vad kul med en video! :D Och kul tagg! Lånar den och svara på den framöver :)

    SvaraRadera
  2. Så roligt att du tycker det! :) Ska bli kul att se dina svar :D

    SvaraRadera
  3. Mysigt med en video igen! :)
    Känner igen det där med The Knife of Never Letting Go. Jag VILL läsa den, men den är ju så tjock. Kvinnan i bokhandeln där jag köpte den rekommenderade den lyriskt. :) I år har jag tänkt att jag inte ska väja för tegelstenar, men jag vill ju inte bara läsa sådana så vi får se hur många jag hinner med. Jag har ju älskat de böcker jag hittills har läst av Patrick Ness.
    Jag har bara läst To All the Boys I've Loved Before än så länge, men ser fram emot del två i solskenet i vår. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillade den :) Jaa jag är nästa säker på att jag kommer gilla The Knife.. men ändå blir det inte av. Kanske vi måste peppa varandra att påbörja den :D Och så fint att du har mycket kvar av serien om Lara Jean! :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek