Vinnarna i Ensamtid Read-A-Thon

Förra veckans läsalot är över och jag tänkte presentera vinnarna snabbt här.

Poängen har jag räknat ut som följer. 1p per 15 minuter lästid (1h ger alltså 4p). Sen fick man också ett poäng per bild man lag upp på instagram med #läsalotensam (poängen här på bilden är inklusive bildpoängen).



Vinnaren med 36 timmar lästid blev alltså Bettan på Bokprataren! Stort grattis till dig och vilket otroligt läsflyt du har haft under de här dagarna!

Sen lottade jag ut två vinster också och de vann Nelly på Nellons bokblogg och Karin på Bokhusflickan så grattis till er också! Ni kan maila mig på lizahotta@hotmail.com eller skicka DM på instagram så att priserna hittar hem till er.

Tack till er alla för att ni deltog, det var roligt att ordna och att följa er läsning!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek