Hur många kramar finns det i världen ?

Så många och tio extra vill jag ge åt rabén&sjögren idag som skickat världens överraskning åt mig ! Har sett att många fått Ordbrodösen och jag har varit så sugen på att läsa den! Igår kunde man beställa den på adlibris men sålänge jag höll på att göra en beställning tog de ner den igen och lag tillbaka boken som "inte utkommen". Tur var väl det, för idag har jag boken i min hand. När mamma sa att jag fått ett paket förstod jag direkt att det faktiskt måste vara Ordbrodösen eftersom jag varken beställt nåt eller frågat efter rec.ex. Tusen, tusen tack. Kan inte säga det nog med gånger.


(Side note. Nu fick jag lust att se filmen med samma namn som rubriken i inlägget. Har sett Hur många lingon finns det i världen? och älskade den.)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek