#1 Favoritbok från barndomen

när jag var liten läste mina föräldrar jättemycket böcker åt mig. tyckte det var jättemysigt och minns ännu när jag hade fått min första lillebror att vi läste med honom. perfekt familjestund.

den bok jag minns bäst från när jag var liten är Olivias klänning. minns den mest för att den var så hemsk. Olivia har fått en ny klänning som *spoiler*  hon förstör med maskrosfläckar. hon blir jätteledsen och vågar inte berätta för sin mamma. hjälp vad obehaglig känsla man fick som liten då man trodde att världen skulle gå under p.g.a Olivias olycka. Mamma har berättat att jag läste boken utantill själv fastän jag inte kunde läsa.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek